continue ondersteuning en bewaking
Service/Monitoring
Bij Aivex staat service en monitoring centraal in onze dienstverlening. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw systemen betrouwbaar en efficiënt te laten werken. Ons toegewijde team biedt continue ondersteuning en bewaking om ervoor te zorgen dat uw video-oplossingen altijd optimaal presteren.
Van periodiek onderhoud tot real-time probleemoplossing, wij zorgen ervoor dat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is. Vertrouw op Aivex voor proactieve monitoring en uitstekende service, zodat uw bedrijf altijd beveiligd en operationeel blijft.
Datacenter
Aivex maakt gebruik van een inpandig datacenter. Aivex beschikt over de NEN ISO/IEC 27001 certificering. Het betreft hier de certificering voor het gehanteerde managementsysteem voor informatiebeveiliging met betrekking tot het beheer van klant-, project- en bedrijfsgegevens. Data beheer wordt al enige tijd conform deze richtlijnen uitgevoerd.
Cloud
Aivex biedt haar klanten een Video Cloud en een ANPR Cloud. Beide oplossingen zijn SaaS oplossingen waarbij de software as a service wordt aangeboden. U koopt dus geen centrale omgeving meer maar betaalt slechts op basis van gebruik.
Aftersales
Aivex biedt hierbij een compleet aftersales programma aan waarbij de klant op basis van regie of met een onderhoudscontract 24 uur per dag, alle dagen van het jaar op Aivex kan rekenen.
Beheercenter
Het inpandig beheercenter waar Aivex gebruik van maakt voldoet aan de EN 50518 deel 1, 2 en 3 certificering van Monitoring en Alarm Receiving Center versie 2013. In dit beheercentrum monitoren wij volgens het proactief beheer concept. Hierbij geeft de apparatuur 24 uur, 7 dagen per week de status door aan Aivex. Hierbij kan zelfs de storingsmelding al doorgegeven worden voordat de storing daadwerkelijk optreedt